منوی سایت

مراحل صدور بیمه باربری

نحوه صدور بیمه باربری

نحوه صدور بیمه باربری

  1. اولین مدرک برای صدور بیمه نامه باربری دریافت فاکتور از شرکت فروشنده یا پروفرم میباشد.
  2. بعد از دریافت پروفرم با مراجعه به سامانه جامع تجارت مراحل دریافت ثبت سفارش کالا را انجام داده و ثبت سفارش کالا را دریافت مینمایید .
  3. چون مراحل انتقال وجه خرید کالا باید از طریق سیستم بانکی انجام پذیر حتما باید با یکی از بانکها داخلی بعنوان واسط انتقال وجه مشخص گردد.
  4. با توجه به تغییر روش صدور بیمه نامه های باربری از شهریور ماه سال 1403 نسبت به ثبت درخواست بیمه باربری در سیستم جامع تجارت اقدامات لازم را انجام میدهید و کد پیگیری دریافت مینمایید 
  5. فیام آموزشی نحوه ثبت و تکمیل درخواست بیمه نامه باربری در سیستم جامع در پایین همین مطلب بارگزاری شده است
  6. بعد ثبت  و ارسال به بیمه مرکزی و دریافت کد پیگیری با شماره های 09121790913 و یا 02177274054 تماس گرفته یا هماهنگی های ابتداری در زمینه نرخ و مبلغ حق بیمه انجام پذیرد 
  7. پس از بررسی پیش نویس با پروفرم و ثبت سفارش شرکت و همچنین تایید  پیش نویس و مبلغ بیمه نامه توسط شما لینک پرداخت حق بیمه برای شما ارسال میگردد .
  8. بعد از پرداخت حق بیمه ، بیمه نامه صادر و سریعا به آدرس شما ارسال میگردد 

دریافت لوح تقدیر نمایده برتر در صدور بیمه نامه باربری در سال 1403

از اعتماد شما عزیزان سپاسگزاریم نمایندگی کد 4835 حسن محمدخانی 

نحوه صدور بیمه باربری
نحوه صدور بیمه باربری

فیلم آموزش ثبت درخواست بیمه نامه باربری از طریق سامانه جامع تجارت

برای صدور غیر حضوری بیمه باربری وارداتی بیمه البرز لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید .



    نحوه صدور بیمه باربری
    نحوه صدور بیمه باربری

    بیمه البرز نمایندگی محمدخانی را در صفحات مجازی دنبال نمایید

    نحوه صدور بیمه باربری
    نحوه صدور بیمه باربری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *